Бренд | Bauer |
Продукт | BK06-37V/D04LA4-S/E003B9HN/AV-SP |
Опис | Мотор-редуктор з однодисковим пружинним гальмом |
внутрішній код | IMP4773849 |
Вага | 9.4 |
митний код | 85015100 |
технічна специфікація | Номер матеріалу: 30605677 Номер елемента BCAS: 189C3894 Опис радіостанції БК06-37В/Д04ЛА4-С/Е003Б9ХН/АВ-СП Номер артикулу: 189C3894 Конічний мотор-редуктор з однодисковим пружинним гальмом БК06-37В/Д04ЛА4-С/Е003Б9ХН/АВ-СП Потужність двигуна: 0.06 кВт Швидкість руху AW: 62 об/хв Крутний момент: 8.3 Нм Робочий коефіцієнт Fb: 9,6 Лінійка: H4 Розташування клемної коробки: III/C Захист від корозії: стандартний Живопис: RAL 7031 Розмірне зображення: BK06-AV Каталог: DG 07 Конструкція трансмісії: Тип: BK06 2-ступінчаста конічна передача Номер моделі: 37V зі стандартним фланцем на лицьовій стороні (d: 120 мм) Поворотний вал на стороні передачі V для фланцевої версії (d: 0 дюймів) Всього скорочень: 26,36 Додаткові/спеціальні версії: Тип мастила: PGLP 220 Конструкція двигуна: Тип: Трифазний двигун клітки білки D04LA4-S Номінальна швидкість: 1620 об/хв Напруга: 230/460 В Ланцюг статора: DD/D частота: 60 Гц Номінальний струм: 0,54/0,27 А Коефіцієнт потужності cos phi: 0.60 Клас теплоти: F Клас захисту IP згідно EN 60529: IP 65 Тип охолодження IC відповідно до EN 60034-6: IC 411 Клемна коробка: TBR112AS Додаткові/спеціальні версії: За допомогою 9-контактної клемної плати напруга може перемикатися відповідно до схеми підключення A320.3000-01. Тип: однодисковий пружинний гальмо E 003 B 9 HN Налаштування значення: 3,00 Нм Клас захисту IP згідно EN 60 529: IP 65 Напруга котушки: 104 В Струм котушки: 0,17 А Додаткове зображення вимірювання: N-BR Конструкція кабелю, роз'єми котушки соленоїда привели до випрямлячів у клемній коробці двигуна. Додаткові/спеціальні версії: З ручною вентиляцією, що не замикається. За допомогою стандартного випрямляча, вбудованого в клемну коробку двигуна Тип: СГ 3.575 Б Напруга живлення змінного струму: 220.. 230 В (50/60 Гц) Струм підключення: 0,12 А Вихід постійного струму: 104 В Будь ласка, зверніть увагу: трансмісія У трансмісіях з опорою крутного моменту за допомогою фланця або опори крутного моменту сторона Забезпечте підтримку крутного моменту на стороні введення сили зсуву через робочий вал! Дивергент Пояснення повинні бути поставлені під сумнів на заводі. мотор Проектування відповідно до DIN VDE 0530-1, IEC 60034-1 Трифазний асинхронний двигун з електричним дизайном відповідно до правил NEMA і CSA NEMA MG1, CSA C22.2 № 100 (наскільки це стосується двигунів трансмісії), з ротором клітки, з підшипниками кочення; поверхнево-вентильована, повністю закрита, пилонепроникний і струменевий доказ відповідно до NEMA MG1, частина 5. Рейтингова табличка з міжнародною символікою. Однак двигуни не мають фланця NEMA C або D. затверджений відповідно до затвердження CSA № 12377 Навіс двигуна на місці за замовником. |
Будь ласка, надішліть нам свій запит електронною поштою, щоб отримати ціну та час доставки для Bauer - BK06-37V/D04LA4-S/E003B9HN/AV-SP Мотор-редуктор з однодисковим пружинним гальмом . Ми також можемо порадити вам інші номери моделей. Ми намагаємося знайти для вас найкращу ціну та термін доставки на німецькому промисловому ринку.
Ми продаємо лише нові та оригінальні товари.